Навчити дітей "думати як математик" - виглядає як пара фраз нашої
старої педагогічної мети, яка у будь-яких вчительських основоположних
документах буде записана як "розвиток математичного мислення". Чому ж
тоді сьогодні необхідно заявити це по-новому?
Зайдемо трохи з іншого боку... STEM - ця тема в освіті є зараз, мабуть,
однією з найактуальніших.
По-перше, це той рідкісний випадок, коли чітко сформульований запит
роботодавців і ринку праці на компетенції майбутніх випускників школи. Мова тут
йде, переважно, про інженерні напрями.
Науці, бізнесу і промисловості гостро потрібні програмісти, розробники,
експериментатори. Потрібні в усіх галузях: у медицині, будівництві, логістиці
... А значить, для школяра - це один із шляхів до успішного працевлаштування у
кар'єрі.
По-друге, перестали бути результативними фронтальні (одні на всіх) методи
викладання в школах. Все вище відсоток неуспішних учнів, які не мають мотивації
"напружуватися" і занурюватися в складності предметів реального і
природничо-наукового циклів. І особливу турботу дослідників викликає зниження інтересу
школярів саме до математики.
По-третє, потребує переосмислення та переробки сам зміст шкільних
предметів, так чи інакше пов'язаних з математикою, тих, які не можуть
викладатися без опори на розвинуте математичне мислення. Як і самого предмета
математики!
Коментарі
Дописати коментар