STEM

 



Навчити дітей "думати як математик" - виглядає як пара фраз нашої старої педагогічної мети, яка у будь-яких вчительських основоположних документах буде записана як "розвиток математичного мислення". Чому ж тоді сьогодні необхідно заявити це по-новому?

Зайдемо трохи з іншого боку... STEM - ця тема в освіті є зараз, мабуть, однією з найактуальніших.

По-перше, це той рідкісний випадок, коли чітко сформульований запит роботодавців і ринку праці на компетенції майбутніх випускників школи. Мова тут йде, переважно, про інженерні напрями.

Науці, бізнесу і промисловості гостро потрібні програмісти, розробники, експериментатори. Потрібні в усіх галузях: у медицині, будівництві, логістиці ... А значить, для школяра - це один із шляхів до успішного працевлаштування у кар'єрі.

По-друге, перестали бути результативними фронтальні (одні на всіх) методи викладання в школах. Все вище відсоток неуспішних учнів, які не мають мотивації "напружуватися" і занурюватися в складності предметів реального і природничо-наукового циклів. І особливу турботу дослідників викликає зниження інтересу школярів саме до математики.

По-третє, потребує переосмислення та переробки сам зміст шкільних предметів, так чи інакше пов'язаних з математикою, тих, які не можуть викладатися без опори на розвинуте математичне мислення. Як і самого предмета математики!


Коментарі