Методи і інструменти геометричних візуалізацій і перетворень, дискретної
математики, статистичного аналізу, і багатьох-багатьох інших математичних
розділів сьогодні необхідні у всіх STEM-предметах: біології, хімії, географії,
фізики... І вони, знову ж таки, повинні бути застосовані не тільки для
вирішення типових шкільних завдань з цих предметів. І не в ВУЗі (потім), а вже
в школі: "тут і зараз, і для ..." Вони можуть бути використані як
інструменти опису артефактів і феноменів, для виявлення суперечностей, для
збору даних. Вони стануть в нагоді для постановки і проведення експериментів і
розробки прототипів пристроїв. Вони обов'язково знадобляться нам для дизайну -
створення реальних і цифрових об'єктів будь-якого роду. Так, наприклад, в
рамках тижня математики діти виконували творчі завдання та досліджували яким
чином створюються фрактали в різних сферах життя. В рамках тижня математики та
інформатики діти виконали багато проектних робіт, де використали свої знання
в інших предметах. Таким чином можна
побачити предмет математики наскрізним, присутнім у всіх STEM-дисциплінах. А
значить саме через нього можна зв'язати всі інші предмети в ціле.
Міжнародні олімпіади і конкурси допомагають в підвищенні якості навчання і
організації мережевої взаємодії між учнями і вчителями. Метою конкурсів є
підвищення мотивації учнів до STEM освіти, інтерес школярів до інженерних і
технічних спеціальностей, а також стимулювання розвитку інженерно-технічної
творчості учнів.
Коментарі
Дописати коментар