Впровадження STEM-технологій на уроках інформатики

 

Методи і інструменти геометричних візуалізацій і перетворень, дискретної математики, статистичного аналізу, і багатьох-багатьох інших математичних розділів сьогодні необхідні у всіх STEM-предметах: біології, хімії, географії, фізики... І вони, знову ж таки, повинні бути застосовані не тільки для вирішення типових шкільних завдань з цих предметів. І не в ВУЗі (потім), а вже в школі: "тут і зараз, і для ..." Вони можуть бути використані як інструменти опису артефактів і феноменів, для виявлення суперечностей, для збору даних. Вони стануть в нагоді для постановки і проведення експериментів і розробки прототипів пристроїв. Вони обов'язково знадобляться нам для дизайну - створення реальних і цифрових об'єктів будь-якого роду. Так, наприклад, в рамках тижня математики діти виконували творчі завдання та досліджували яким чином створюються фрактали в різних сферах життя. В рамках тижня математики та інформатики діти виконали багато проектних робіт, де використали свої знання в  інших предметах. Таким чином можна побачити предмет математики наскрізним, присутнім у всіх STEM-дисциплінах. А значить саме через нього можна зв'язати всі інші предмети в ціле.




Міжнародні олімпіади і конкурси допомагають в підвищенні якості навчання і організації мережевої взаємодії між учнями і вчителями. Метою конкурсів є підвищення мотивації учнів до STEM освіти, інтерес школярів до інженерних і технічних спеціальностей, а також стимулювання розвитку інженерно-технічної творчості учнів.















Коментарі